می توانید 768 کراتینین برای بیماران نارسایی کلیه کاهش به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید 768 کراتینین برای بیماران نارسایی کلیه کاهش به طور طبیعی

سلام آقا. من یک بیمار نارسایی کلیه است. بر روی پایه از آخرین گزارش آزمایشگاه من، کراتینین من 768umol / L است. من نمی خواهم به دیالیز است. می تواند کراتینین به طور طبیعی کاهش می یابد؟
آیا شما دارای وضعیت مشابهی با او؟ آیا شما ترس از دیالیز؟ آیا شما می خواهید به انجام درمان طبیعی به احساس بهتر؟ در اینجا مقاله به شما برخی درمان های طبیعی را نشان می دهد.
سم از بین بردن درمان.
درمان سم از بین بردن که از طب سنتی چینی متولد شده است در نظر گرفته شده برای استفاده از گیاهان که می تواند به کلیه بلافاصله رسیدن برای کمک به بیماران چیزهایی کار برکنار شده و مضر که در بدن رسوب از بین بردن. هنگامی که هیچ عامل محرک در بدن وجود دارد، کلیه آغاز خواهد شد به خوبی دریافت کنید، و از آن مفید است برای درمان های دیگر به تعمیر و نوسازی عملکرد کلیه.
حمام درمانی کامل.
کامل حمام درمانی نه تنها انجام چیزهای ناخواسته از بدن، بلکه بخشی در تجدید عملکرد کلیه با حمام کردن کل بدن بیمار را با کف حمام پزشکی است. این یک درمان امن تر و موثر تر است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
در طول درمان، بیماران در کیف های پزشکی که پر از پودر گیاهان دقیقه 45-90 هستند قرار دارند. علاوه بر این، بیماران قرار است به درمان دو بار در روز است. به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیوی خواهد شد در چنین پاداش اطراف که در آن عروق خونی بزرگ شده است بهبود یافته است، گردش خون ترویج یابد و ایمنی افزایش یافته است، سلول های آسیب دیده کلیه اما نکروتیک نمی تعمیر است، و غیره
زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، کراتینین 768umol / L به کاهش خواهد یافت، و بیماران یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز داشته باشد.
اگر شما به بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 768umol / L علاقه مند به درمان طبیعی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: